Informacje

Godziny otwarcia

Przychodnia czynna jest poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.


Umawianie wizyt

Wizyty lekarskie odbywają się wyłącznie po wcześniejszej rejestracji.
W przypadku wizyt w poradniach specjalistycznych w ramach NFZ - rejestracja prowadzona jest zgodnie z listą kolejek oczekujących.


Pomoc w dni wolne

W nagłych przypadkach, poza godzinami przyjęć, pomocy na terenie powiatu świdnickiego udziela:
POGOTOWIE RATUNKOWE w Świdnicy
ul. Leśna 31
(obok Szpitala Latawiec)
- w dni robocze od godz. 18:00 do 7:00
- w dni wolne od pracy całą dobę
tel. 74 852 24 44 lub 999.

Szczegółowy wykaz placówek na terenie Dolnego Śląska, gdzie można znaleźć pomoc poza godzinami pracy przychodni, dostępny jest na stronie NFZ.

Szanowni Państwo, prosimy o zapoznanie się z zasadami przetwarzania Państwa danych osobowych przez NZOZ MIESZKO.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNY z Art 13 RODO

Informacje podawane w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informujemy Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych.

Dokument informacji o przetwarzaniu danych osobowych (wersja 1 z dn. 24.05.2018r.)

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MIESZKO" Sp. z o.o.

Logo Mieszko

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MIESZKO" Sp. z o.o.
ul. Mieszka I 10
58-100 Świdnica
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejestracja

tel. 74 856 87 87 lub 74 852 14 47

Godziny otwarcia

Przychodnia czynna jest poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.

Biuro zarządu

tel. 74 856 94 47
tel. 74 856 95 05
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane firmy

REGON: 891058877
NIP: 8842293231
KRS: 0000177442

Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
Kapitał zakładowy 50.000,00zł

Masz gorączkę, kaszel, duszność, trudno Ci oddychać?

Jeżeli występują u Ciebie objawy - gorączka, kaszel, duszność, trudno Ci oddychać nie kontaktuj się z przychodnią.
Nie wychodź z domu.
Skontaktuj się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną lub szpitalem z oddziałem zakaźnym - telefony niżej.
Więcej bieżących informacji na stronie https://www.pacjent.gov.pl/podejrzewasz-ze-masz-koronawirusa

Troska o wspólne bezpieczeństwo

Szanowni Państwo!
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo oraz odpowiedzialność za rozprzestrzenianie się infekcji koronawirusem, wprowadziliśmy szczególne środki ostrożności. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami i dla dobra innych pacjentów, stosowanie się do zaleceń.

  • W miarę możliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub email, prosimy ograniczać kontakt osobisty.
  • Wejście do przychodni odbywa się od tylnej strony budynku - przy windzie, prosimy o skorzystanie z domofonu, który znajduje się przy wejściu do windy.
  • Pacjenci umówieni na wizytę osobistą w przychodni proszeni są o zgłaszanie się z kilkumiutowym wyprzedzeniem.
  • Ograniczona jest liczba miejsc w poczekalniach - prosimy o nie przychodzenie z dużym wyprzedzeniem i oczekiwanie na wizytę przed wejściem do przychodni.
  • Należy zachować ok. 2m ostęp od innych pacjentów.
  • Przed wejściem do przychodni zostanie przeprowadzona ankieta epidemiolgiczna, pomiar temperatury, dezynfekcja rąk. Konieczna jest również maseczka zasłaniająca twarz i nos oraz jednorazowe rękawiczki (dostępne przy wejściu do przchodni).
  • Czas wizyt lekarskich jest ograniczony do 15 minut. W przypadkach wymagających udzielenia dłuższej porady - zostaniesz zaproszony na 2 lub 3 wizyty.
  • Osoby towarzyszące pacjentom będą wpuszczane do przychodni tylko, gdy jest to niezbędnę przy opiece nad pacjentem lub z przyczyn prawnych (rodzic/opiekun dziecka).

Najważniejsze zmiany

  • U lekarza rodzinnego, internisty i pediatry w pierwszej kolejności zostanie udzielona porada telefoniczna. Jeżeli lekarz uzna to za konieczne - zostanie umówiona wizyta osobista w przychodni.
  • Część wizyt kontrolnych w poradniach odbywa się również telefonicznie.
  • Prowadzone są szczepienia ochronne i bilanse zdrowia dzieci - zgodnie z kolejnością bieżących i zalgłych szczepień i bilansów zapraszamy pacjentów na wizyty.
  • Poradnie specjalistyczne przyjmują nowych pacjentów.
  • Badania diagnostyczne przeprowadzane są dla przypadków pilnych
  • Masz gorączkę, duszność, kaszel, problemy z oddychaniem? Skontaktuj się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną lub oddziałe zakaźnym. Możesz również skorzystać z pomocy uzyskanej na infoliniach: 800 190 590 (NFZ), 22 505 11 88 (PZU).
  • Osoby, które wróciły z terenów zagrożonych koronawirusem lub miały styczność z osobami, które wróciły z takich rejonów, ale nie mają żadnych objawów - zachęcamy do pozostania w domu i odbycia 14-dniowej kwarantanny wraz z samoobserwacją objawów i temperatury ciała.
    Zalecenia dla osób odbywających kwarantannę.

Zamawianie recept

Jeśli niedługo kończą Ci się leki - poproś o ich przedłużenie. Nie przynoś karteczek z zanotowanymi lekami do przychodni. Nie wybieraj pojedynczych leków do przedłużenia, postaramy się wypisać receptę na rok, na wszystkie Twoje przewlekle pobierane leki. Przekażemy Ci specjalny kod recepty, na podstawie którego apteka będzie wydawać sukcesywnie wydawać kolejne opakowania leków.

Dużym ułatwieniem dla Ciebie będzie posiadanie internetowego konta pacjenta. Informacje o przepisanych lekach będą przychodniły SMSem lub emailem. Więcej informacji na www.pacjent.gov.pl. W razie potrzeby poproś rodzinę o pomoc w założeniu konta pacjenta.

Najlepszą formą zamawiania recept na leki jest email (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - podaj swoje imię, nazwisko i rok urodzenia. Obecnie staramy się wystawiać recepty jeszcze tego samego dnia.

Jeżeli Twoje leczenie przewlekłe ostatnio uległo zmianie (np. po wizycie w innej poradni, u specjalisty) przekaż to w emailu lub telefonicznie (poradnia, w której byłeś, jakie leki tam przepisano).

Ważne kontakty i źródła informacji

  • Kontakt do Przychodni:
    • Telefonicznie: 74 852 14 47 lub 74 856 87 87
    • email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Podaj imię i nazwisko, rok urodzenia, ewentualnie telefon kontaktowy, krótko opisz problem lub prośbę, NIE PODAWAJ NUMERU PESEL ANI ADRESU. Odpowiemy emailem lub będziemy się dodatkowo kontaktować telefonicznie, w celu uzyskania szczegółowych informacji.
  • PSSE w Świdnicy ("Sanepid"): tel. 74 852 20 91, 852 20 92 oraz całodobowy 691 730 274
  • Szpitale zakaźne w województwie dolnośląskim:
    • Wałbrzych, ul. Batorego 6 - tel. 746 489 861
    • Wrocław, ul. Koszarowa 5 - tel. 519 338 486, 713 957 638
    • Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4 - tel. 757 380 000
    • Oddział zakaźny dla dzieci: Wrocław, ul. Chałubińskiego 2-2a – tel. 71 770 31 58
  • Ogólnopolskie infolnie w sprawie postępowania w razie zarażenia koronawirusem:
    • 800 190 590 (NFZ)
    • 22 505 11 88 (PZU)
  • Transport karetką pacjenta do szpitala zakaźnego: 999 lub 112
  • Numer alarmowy w razie ciężkiego stanu pacjenta lub znacznego pogorszenia stanu zdrowia: 112.
  • Zalecenia dla osób odbywających kwarantannę.
  • Bieżące informacje służb państwowych:


Podaj istotne informacje

W trakcie wstępnej rozmowy możesz zostać poproszony o podanie danych dotyczących Twoich objawów oraz podróży i możliwości styczności z osobami zakażonymi koronawirusem. Szczególnie istotne są informacje na temat występowania stanów podgorączkowych i gorączki, kaszlu, duszności, bólu gardła, kataru, bólów mięśniowych lub bólów głowy. Na podstawie uzyskanych informacji będziemy mogli odpowiednio udzielić porady oraz, w razie potrzeby, pokierować do dalszej diagnostyki poza przychodnią.

W przypadku rejestracji dzieci, prosimy również o podanie danych opiekuna, który w razie potrzeby będzie sprawował opiekę nad chorym dzieckiem (konieczne, gddyby lekarz uznał potrzebę wystawienia zwolnienia lekarskiego).


Teleporada

Aby zminimalizować ryzyko związane z obecnością pacjentów w przychodni, dla dotychczas leczących się u nas pacjentów zostały wprowadzone teleporady. Po wcześniejszym umówieniu wizyty (tak jak dotychczas), zamiast przychodzić do przychodni, oczekuj na telefon od lekarza. W ramach tak udzielonej porady lekarz ma możliwość wystawienia recept i zwolnienia lekarskiego. W razie potrzeby, gdy zachodzi istotna potrzeba zbadania, zostaniesz umówiony na osobistą wizytę w przychodni. Przed planowaną teleporadą przygotuj swoją dokumentację medyczną, listę pobieranych leków oraz informacje o uczuleniach.

Aby umówić się na teleporadę skontaktuj się telefonicznie z Rejestracją (tel. 74 852 14 47) lub wyślij email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Masz koronawirusa?

Masz gorączkę, kaszel, duszność, trudno Ci oddychać? Skontaktuj się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną lub szpitalem z oddziałem zakaźnym. Nie kontaktuj się od razu z przychodnią.

Więcej bieżących informacji na stronie https://www.pacjent.gov.pl/podejrzewasz-ze-masz-koronawirusa

  • PSSE w Świdnicy ("Sanepid"): tel. 74 852 20 91, 852 20 92 oraz całodobowy 691 730 274
  • Szpitale zakaźne w województwie dolnośląskim:
    • Wałbrzych, ul. Batorego 6 - tel. 746 489 861
    • Wrocław, ul. Koszarowa 5 - tel. 519 338 486, 713 957 638
    • Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4 - tel. 757 380 000
    • Oddział zakaźny dla dzieci: Wrocław, ul. Chałubińskiego 2-2a – tel. 71 770 31 58
  • Ogólnopolskie infolnie w sprawie postępowania w razie zarażenia koronawirusem:
    • 800 190 590 (NFZ)
    • 22 505 11 88 (PZU)

Myj ręce

Żeby zmniejszyć ryzyko zakażenia pamiętaj o częstym, dokładnym myciu rąk wodą i mydłem. Unikaj dotykania rękami oczu, nosa i ust. Zasłaniaj usta i nos zgiętym ramieniem lub jednorazową chusteczką, kiedy kichasz lub kaszlesz. Nie zbliżaj się do osób z objawami infekcji dróg oddechowych. Nie witaj się przez podawanie rąk. Podczas rozmów z ludźmi staraj się zachować duży odstęp. Unikaj dużych skupisk ludzi, ograniczaj spotkania towarzyskie. Pilnuj, aby dzieci w trakcie zawieszonych zajęć szkolnych, czas spędzały w domu - kontakty towarzyskie mogą odbywać się internetowo. Pomóż osobom starszym - one są szczególnie narażone na cięzkie powikłania zakażenia koronawirusem; pomóż im w zrobieniu zakupów, zadbaj o odpowiednią ilość leków. Informuj innych o powyższych zasadach.


Sprawdzaj bieżące zalecenia

Służby państwowe regularnie aktualizują zalecenia dotyczące postępowania w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Prosimy o sprawdzanie informacji telewizyjnych i radiowych oraz na stronach www.gov.pl/koronawirus, www.gis.gov.pl, www.nfz.gov.pl, www.mz.gov.pl.
Możesz również dzwonić na specjalne infolinie: 800 190 590 (NFZ), 22 505 11 88 (PZU).

Przychodnia przyjazna pacjentowi - Piguła 2013

W konkursie organizowanym wspólnie przez redakcję Wiadomoœci Œwidnickich i Starostwo Powiatowe, na podstawie ankiet załączonych do gazety, nasza Przychodnia zajęła I miejsce w trzech kategoriach: "Przychodnia Przyjazna Pacjentowi", "Ulubiony Lekarz" i "Ulubiona Pielęgniarka". Zajęcie pierwszego miejsca aż w trzech kategoriach, tym bardziej że wyboru dokonywali Nasi Pacjenci, jest dla największą nagrodą za naszą pracę. Stanowi to równocześnie zobowiązanie do jeszcze lepszej pracy i lepszego zrozumienia potrzeb naszych pacjentów. Dziękujemy!
Szczegółowe informacje na stronach Powiatu Świdnickiego.

Przychodnia MIESZKO - Orzeł medycyny

Na podstawie ankiet zebranych przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy w świdnickich placówkach zdrowia, nasza Przychodnia została odznaczona Orłem Medycyny w kategorii "Poradnia przyjazna pacjentowi".

Najbardziej przyjazna przychodnia

Przychodnia "MIESZKO" zajęła pierwsze miejsce w konkursie zorganizownym przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy i redakcję Tygodnika Świdnickiego na najsympatyczniejszą i najbardziej przyjazną przychodnię w powiecie świdnickim.

Nagrody i wyróżnienia

Porada telefoniczna.

Naszym pacjentom umożliwiamy konsultacje telefoniczne z lekarzem przychodni. Konsultacje odbywają się po wcześniejszym umówieniu w Rejestracji. O umówionej godzinie lekarz do Państwa oddzwoni.


Porada email - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poradę można również uzyskać kontaktując się z nami w formie e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 2 dni roboczych.

Prawa pacjenta określone są w Ustawie z dnia 6.11.2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2009 nr 52 poz. 417 z późn. zm.).

Rzecznik Praw Pacjenta

Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Rzecznik wykonuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Więcej informacji i dane kontaktowe na stronie internetowej Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Wykaz podstawowych praw pacjenta

 
  • Pacjent ma prawo do świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej.
  • Pacjent ma prawo do informacji o swoim stanie zdrowia.
  • Pacjent ma prawo do zachowania w tajemnicy przez osoby wykonujące zawód medyczny, w tym udzielające mu świadczeń zdrowotnych, informacji z nim związanych, a uzyskanych w związku z wykonywaniem zawodu medycznego.
  • Pacjent ma prawo do wyrażenia zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub odmowy takiej zgody, po uzyskaniu informacji.
  • Pacjent ma prawo do poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania mu świadczeń zdrowotnych.
  • Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych.
  • Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy mogą wnieść sprzeciw wobec opinii albo orzeczenia (...), jeżeli opinia albo orzeczenie ma wpływ na prawa lub obowiązki pacjenta wynikające z przepisów prawa.

Polityka Jakości

Jesteśmy po to, aby służyć naszym Pacjentom!
Naszym celem jest pełne wykorzystanie wiedzy i doświadczenia naszego personelu oraz posiadanych zasobów, do skutecznego pomagania ludziom chorym w odzyskiwaniu zdrowia i radości życia.
więcej...

Certyfikat ISO 9001

Od ponad siedmiu lat posiadamy wdrożony System Zarządzania Jakością. W 2006r., jako pierwsza placówka medyczna w Świdnicy, uzyskaliśmy certyfikat ISO 9001.
więcej...

Przyjazna przychodnia

Przychdonia MIESZKO, kilkukrotnie z rzędu, została wybrana przez Pacjentów na najbardziej przyjazną przychodnię w Świdnicy. Dziękujemy za wieloletnie zaufanie!
więcej...